jambu dan cuti

byk bnd yg da jd sepanjang x update blog kesayangan ni...
hoho..
keje?
keje ok jek..tp kdg2 bosan kalau xd kastemer..tp seb bek ade cawangan baru
cawangan jual jambu haha..
alhamdulillah laku jugk jambunye

hari tu kat rumah tiba2 sampai surat dr KEMENTERIAN BELIA DAN SUKAN utk lapor diri kat kem pemilihan peserta pertukaran pelajar antarabangsa jumaat ni,kem tu dlm 3 hari
haa sudahh,,cmne nk mintak cuti dgn bos ni
dh la baru je seminggu keje nk mintak cuti lebih 3 ari lak tu..mcm mmg x dpt la kan nk cuti
ade sorang kakak ni keje 2 tahun pon x dpt2 lg nk cuti pnjgn..hoho
tiap kali duk dpn bos je x brani nk melontarkan niat yg terbuku di hati tu,last2 kakak ni tlg ckp kan..bos mmg x bole bg!huhu..kalau x bg sy rela resign dr lpskan peluang tu..
then tibe2 bos masuk beliau pgl sy
beliau tny sy ade ape2 nk ckp ke..sy pon sengih2 je la..beliau dah tahu so beliau ckp actly beliau tak leh bg pekerja baru cuti pnjg sgt..tp kalau nk beliau terpksa cr pekerja lain la kan
sy ckp xpe la kalau camtu n mintk maap byk2..tp beliau ckp beliau bg sy cuti dgn syarat cuti mingguan sy xde la sbb ganti ngn cuti ni..
alhamdulillah syukur sgt..xpe la xde cuti pon bkn pnt sgt keje kat situ pon..
terima kasih byk2 sy ckp kat beliau hehe seronok ari tu sampai sy g belanja air jambu kat kakak2 kat ctu hoho air jambu je..
3 Responses
  1. roset Says:

    terima kasih bos...haha...
    hepi x g kem tu..hehe...
    nk jgak jambu...huhu...
    hee...grau jah..(^_^)


  2. hazarul Says:

    hehe.. jambu.. pe kata awk jd jurujual air jambu dlm kedai awk.. hehe.. dapat buat part time 2 kja skali


  3. hanaani Says:

    roset:best nnt ade entry sal kem tu bc la hehe

    haz:mmg tgh wat 2 keje la ni tp xleh la jual jambu lam kedai dpn kedai je hehe