alangkah sedihnya...

Astaghfirullah..ape nk jd ngn manusia hari ini..ak nk menangis rse tgk dunia hari ini..
adakah kiamat semakin hampir??
knp golongan ulama skrg tak lg di hormati..
ade stu blog ni jelas nmpk menghina seorg ulama negara kita..mse tu aku rse jntung aku mcm kne siat2 je bila bc blog tu..
ak x phm dgn org melayu skrg..cbe pk kan MELAYU bkn pk kan POLITIK!!
knp perlu mmburukkan sesame kaum??knp??yg haq di hina..yg batil di agung2kan!
tu la realiti dunia hari ini...

ade pulak sorg hamba Allah ni yg x sedar dy tu adalah hanya seorg hamba...
ade ke dy ckp kisah israk mikraj nabi Muhammad tu palsu..rekaan semata2..ya ALLAH..pdahal jelas dlm Al Quran..then ade ke dy ckp..dy x phm knp org pecaya ngn cte karut tuh..seorang MELAYU ckp mcm tuh..huh how pathetic!!
kalo dy ckp cte tu palsu..habis kejadian alam ni palsu jgk ke??cb tgk btol2 bumi ni..sumenyer dah dijelaskan dlm kitab suci Al Quran..subhanallah..

astaghfirullah..ya ALLAH kau ampunkan lah dosanya..dan kembalikan lah dia ke jln yg benar...ameen~
kesian tgk org yg da terpesong aqidahnya..simpati tgk org yg murtad..sgt lah rugi mereka itu..

"Penguasa Alam..tolong pegangi aku..biar ku tak jatuh dlm sumur dosa yg merosakkan cintaku padaMu.."
2 Responses
  1. roset Says:

    itulh tnda umt akhir zaman...
    jgn ksian je...bntulh saudara2 kte agr x sesat lg..


  2. hanaani Says:

    erm tu la..btol